23 de gener de 2022 Collbató-Monestir de Montserrat

20 de febrer de 2022 – Renovació de La...

6 febrer, 2022 Comentaris tancats a 6 de febrer de 2022 – Puig de Sant Miquel (serra de Rubió) ACTIVITATS

6 de febrer de 2022 – Puig de Sant Miquel (serra de Rubió)

El puig de Sant Miquel situat a Rubió (Anoia) i amb els seus 733 metres és un dels 100 cims del repte organitzat per la FEEC, serà una nova matinal que hem preparat per començar el mes de febrer. Iniciarem la caminada des de l’entrada de Rubió on hi ha una bona zona d’aparcament. Per darrera del cementiri seguirem la pista que passant per la creu de Baix arriba al castell i ermita de Sant Pere d’Ardesa. Des de Sant Pere pujarem ràpidament al cim del Puig de Sant Miquel, objectiu de la nostra excursió. Continuarem la circular cap el Morrocurt i el parc eòlic i si el dia ens acompanya, gaudirem d’una magnifica vista de Montserrat d’aquesta part de l’Alta Anoia. El nostre camí segueix envoltat dels generadors eòlics arribant a la carretera i el GR®7 i ja enfilem la tornada cap el punt de partida passat per la creu de terme de dalt.

• Excursió matinal.
  • Nivell esportiu baix.
  • Recorregut  d’uns 8 km.
  • 280 metres de desnivell.
  • Unes 4  hores de marxa.
  • Cal disposar de l’assegurança de la llicència federativa, sigui l’anual o una temporal que podeu sol·licitar-nos prèviament uns dies abans de la sortida al preu de 5 € pel socis i sòcies i 10 € per a la resta.
  • Concentració a les 8.00 hores al Centre Aquàtic.
  • Aturada per a esmorzar a Jorba o a Rubió.
  • Estem a l’hivern. Portem roba d’abric (mans, coll i cap) i calçat adient per a la jornada.
  • Portem beguda suficient per a hidratar-nos.
  • Finalització sobre les 14.00 hores.